Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke grupper på under 10 får et kønummer... Bare førstemann til mølla etter 5. mars. jeg har også på meg arbåndet fortsatt btw, har ikke engang fjernet de greiene som er til overs, som mange andre har :p Svett som faen det da :D

 

Ikke fjernet de "greiene som er til overs" jeg heller^^

Er ikke svett det da :) Sprit og dyppe hånda nedi en gang i mnd ;)

Lenke til kommentar
Da bare spør jeg hvordan faen i helvette klarer dere og ha det på i 1 ÅR?

Greit 1 uke eller 2 etter men vil det ikke begynne og lukte vondt osv da?

Hørt om dusj og håndvask, eller?

 

Ja, såpe er såpe bare at den du bruker i vaskemaskina er mer vennlig mot tøy å slik.. Har mitt enda ^^

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke sjekket mailen på et døgn eller noe, så viste det seg at PTN hadde sendt en mail for hver femte plass eller lignende jeg rykket fra i køen, og en annenhver time jeg hadde mulighet til å bestille. Satt på Lan da også, så gadd ikke å gjøre no med det :p

 

Ble vel over 40 mailer... Hvorfor må de spamme så jævlig?

Lenke til kommentar

På lørdag bestille jeg biletter, og pengene ble trukket på mandag (jeg satte direkte inn på en konto, og gjorde som stegene fortalte). Og det står at payment is pending, men jeg har enda ikke fått noen biletter, bør jeg bli bekymret? Pengene har jo blitt trukket fra kontoen min, så jeg bør jo få billettene?

 

Hva bør jeg eventuelt gjøre? Jeg vil ikke at bilett-tiden skal gå ut heller, med tanke på at denne er den eneste sjansen jeg har for å få billetter...

 

Noen som har noen tips?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...