Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg selger 2 billetter.

Det er ulovlig. Returner de til PTN før noen rapporterer deg og du mister billettene!

Det er ikke lov å selge billettene før fristen for å levere tilbake billetter har gått ut.

Aah. Neivel. De som skulle være med kunne ikke allikevel, så da tenkte jeg å selge til noen som ikka hadde fått. Da blir det returnering.

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål angående data skjermen min. Tingen er at den er veldig stor, husker ikke nøyaktig mål nå men den er widescreen, nesten som en liten LCD tv elns. Er det lurt å ta med den? Tenker på at den kanskje blir for stor og få med seg og sånt? Er jo nervøs for den også da, vil ikke at den skal få fettflekker bli sølt brus på eller stjelt Er det vanlig at folk stjeler eller gjør noe fuck med data skjermer der? Har fått inntrykk av at (godt mulig jeg tar feil) en del folk gjerne ikke tar med favoritt skjermen sin, det beste tastaturet sitt osv? Skulle gjerne tatt med den andre skjermen min men ledningen passer ikke inn i datan.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Carlgutt: Jeg skal ha med 24". Vet ikke hvor stor din er, men min er iallefall ikke noe problem. Og at noen stjeler en skjerm kan jeg aldri tenke meg. Iallefall ikke på HW-rekka. Det er det som er flott med å sitte så mange sammen. Jeg tar alltid med meg det fineste utstyret mitt. Jeg har heller ikke passet veldig godt på det, og jeg har aldri blitt bestjålet. Eneste jeg har hørt om av tyverier fra kjente er et headset og en ekstern disk(personen satt på enden).

 

Edit: Sorry dobbelpost... >_<

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Altså, hvordan fungerer returneringa av billettene? Er det slik at jeg kan velge å returnere billetten, og får igjen penger på konto?

 

Er ikke sikker på om jeg skal dra, men vil jo sikre meg en plass...

 

 

De pleier vel å åpne dørene kl 09:00 mener jeg.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Jaja! Returnerer mange nok billettene sine får jeg kanskje kjøpt en av dem... Det vil vise seg. "Bare" 163 stk. igjen... :innocent:

Hvorfor gikk du ut av køen egentlig? De billettene han returnerte kunne jo blitt dine. Trykka du på cancel/avbryt?

 

Jeg gikk ikke ut av køen. Jeg holdt på å skulle betale (valgte akkurat riktig type billett) og så kom beskjeden om av det var tomt for billetter og av jeg kunne stille meg i kø slik at jeg kunne få kjøpt en av de eventuelle billettene som ble returnert. Det var tydeligvis mange som gjorde akkurat det samme på samme tid, siden jeg kom et stykke bak i køa...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...