Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

"Reise med buss:

 

Det er flere som tilbyr bussreise direkte til og fra TG fra byer rundt om i landet. Bl.a timeekspressen, lavprisekspressen etc. Om du arrangerer en felles busstur og har lyst til å bli nevnt her, send oss en mail på info at gathering.org"

 

 

 

Fant dette. Poster det her, jeg, i tilfelle andre lurer på det samme. ;)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle tg gutter bes vennligst å sjekke dette tilbudet her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1076839

 

Meld også interesse om dere er interessert.

 

Kjønnsdiskriminering på høyt plan, altså :cry:

 

 

 

By the way, angående PTN-kort. Jeg driver og styrer med å skifte bruker på et kort. Jeg har rotet bort mitt, men skal ta over fetteren min sitt, for han er aldri der lenger uansett. Skal jeg da melde kortet hans som tapt, eller melde at han ikke lenger er bruker av kortet, før jeg registrerer det på meg selv?

 

Jeg vil jo tippe det er det siste, men vil nødig klusse til det her. Fancy kort, vøtt. Fra TG01 <3

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Du kan jo bare få tilsendt et nytt PTN kort (også tg 2001 edition) for den ekstreme sumen av 35 kr :O

 

Edit: TheMartine: jeg begynte å lure på om du hadde strøket med på et storsalg eller noe på Gran Storsenter. :p

 

Whaaat? Er det så lettvint å få tak i 01-utgaven? Men...men, men, men...da betyr det jo ingenting lenger? :cry:

Jeg har altså leita i tre år etter mitt PTN-kort fra 2001, og så kan man bare bestille et? Fy flate.

 

 

Hø, har det vært salg?

Jeg har vært på by:Larm, jeg <3<3<3<3

Lenke til kommentar
Får ta resten på PM elns, før moderatorene kommer og klager :p
Da kommer jeg og klager, ta det gjerne på PM - eller i en tråd som omhandler det dere vil snakke om.

 

 

#4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

https://www.diskusjon.no/guidelines#4

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...