Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som lurer; Vikingskipet er langt unna Hamar sentrum. Det nærmeste gatekjøkkenet er en statoil-stasjon, ca 1km unna.

Men er dere heldig, dukker sikkert han derre derre potetbakern opp med vogna si foran inngangen.

De som vil ha kebab må nok regne med en 20-30mins gåtur.

Lenke til kommentar
Til de som lurer; Vikingskipet er langt unna Hamar sentrum. Det nærmeste gatekjøkkenet er en statoil-stasjon, ca 1km unna.

Men er dere heldig, dukker sikkert han derre derre potetbakern opp med vogna si foran inngangen.

De som vil ha kebab må nok regne med en 20-30mins gåtur.

 

Det er en 7eleven ganske nær.

Lenke til kommentar
Lett!

 

1x hammer

30m gummislange

2kg metall

1x klokke

1x stor og solid sekk

 

Putter alt oppi sekken, utenom hammeren. Og så slår du sekken med hammeren helt til du får noe som ligner på dette:

 

http://www.clydecaldwell.com/jpgs/photos/s...me_machine2.jpg

 

Hmm. Jeg gjorde som du sa, men jeg lurer på hva som gikk galt. Endte opp med denne, jeg:

 

transformer_nanjing.jpg

:ermm:

 

 

 

Og forresten. Vikingskipet langt unna sentrum? I beg to differ. Dessuten er det supernice å gå en liten tur noen ganger i løpet av uka. Jeg har til og med bil, men går uten unntak når jeg skal noe.

 

Beina ftw!

Lenke til kommentar
Lett!

 

1x hammer

30m gummislange

2kg metall

1x klokke

1x stor og solid sekk

 

Putter alt oppi sekken, utenom hammeren. Og så slår du sekken med hammeren helt til du får noe som ligner på dette:

 

http://www.clydecaldwell.com/jpgs/photos/s...me_machine2.jpg

 

Hmm. Jeg gjorde som du sa, men jeg lurer på hva som gikk galt. Endte opp med denne, jeg:

 

transformer_nanjing.jpg

:ermm:

 

 

 

Og forresten. Vikingskipet langt unna sentrum? I beg to differ. Dessuten er det supernice å gå en liten tur noen ganger i løpet av uka. Jeg har til og med bil, men går uten unntak når jeg skal noe.

 

Beina ftw!

 

 

Noen ganger i uka? Vi har 4 døyn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...