Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem liker ikke Classe? :D

Godt spørsmål, jeg har kjøpt alle foldeknivene mine der siden jeg var 17 og følte at jeg måtte gå med kniv for å kunne beskytte meg, vel, mest fordi det er praktisk å ha en kniv for hånden når du er på skolen og har naturfag, eller generelt.

Har ikke tall på hvor mange kniver jeg har fått konfiskert eller blitt frastjålet på skolen, eller hvor mange ganger jeg har glemt kniven i sekken eller jakkelomma når jeg har vært på en flyplass.

Like irriterende hver gang -_-

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, jeg har kjøpt alle foldeknivene mine der siden jeg var 17 og følte at jeg måtte gå med kniv for å kunne beskytte meg, vel, mest fordi det er praktisk å ha en kniv for hånden når du er på skolen og har naturfag, eller generelt.

Har ikke tall på hvor mange kniver jeg har fått konfiskert eller blitt frastjålet på skolen, eller hvor mange ganger jeg har glemt kniven i sekken eller jakkelomma når jeg har vært på en flyplass.

1. Hva slags kniv er det snakk om?

2. beskytte deg? :S

3. Naturfag? Har ikke skolen råd til kniver til elevene?

4. konfiskert? på hvilket grunnlag eller hva gjorde du for å få den konfiskert?

Lenke til kommentar
Wow, jeg fikk meg plutselig en ny helt <3

Kan du lage en tidsmaskin for meg, HoLy_CoW? Jeg skal på Clas i morgen, kan kjøpe med hvis du bare sier hva jeg trenger.

Lett!

1x hammer

30m gummislange

2kg metall

1x klokke

1x stor og solid sekk

Putter alt oppi sekken, utenom hammeren. Og så slår du sekken med hammeren helt til du får noe som ligner på dette:

time_machine2.jpg

Lenke til kommentar

1. Hva slags kniv er det snakk om?

2. beskytte deg? :S

3. Naturfag? Har ikke skolen råd til kniver til elevene?

4. konfiskert? på hvilket grunnlag eller hva gjorde du for å få den konfiskert?

1. Vanlig foldekniv fra Clas Ohlson.

2. Du vet aldri når du får bruk for en kniv. Masse skumle personer på skoleveien. Hovedsaklig mannfolk i varebil og somaliere som bare er ute etter bråk (nei, drar ikke alle somaliere over en kam nå, men det var nå hovedsaklig somalierne som bråka og yppa med oss og trua oss på livet).

3. Klart de har, naturfag var bare et eksempel. Jeg brukte hovedsaklig kniv til å åpne ting, enten de skulle åpnes eller ikke.

4. Dro den opp i timen for å gjøre et eller annet, jeg tenkte da aldri over at kniver regnes som våpen og er ulovlig på skolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...