Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så evig herlig med 15-åringer på TG som aldri har vært borte hjemmefra så lenge, og går og driter og spyr om hverandre de 2 siste dagene fordi de utelukkende har drukket Cola og spist snop i 3 dager nesten uten søvn. Kids gotta learn sometime.

 

Ikke har de vett til å vaske seg eller dusje heller, fordi mamma ikke er der og maser.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Så evig herlig med 15-åringer på TG som aldri har vært borte hjemmefra så lenge, og går og driter og spyr om hverandre de 2 siste dagene fordi de utelukkende har drukket Cola og spist snop i 3 dager nesten uten søvn. Kids gotta learn sometime.

 

Ikke har de vett til å vaske seg eller dusje heller, fordi mamma ikke er der og maser.

 

Vi prøver oss jo med holdningskampanjer for dusjing, renslighet og mat, men vi lykkes ikke med alle. :(

Lenke til kommentar
Noen kunne trenge en mamma-figur ja..var noen der som folk bare gikk et par meter omvei rundt fordi de lukta så ille.

 

Hahaha, har møtt på dem, ja. Kanskje ikke dem, men den sjangeren.

 

Jeg kunne tatt imot penger fra de foresatte, mot at jeg sørget for å fortelle ungene hva de skulle gjøre når, og hvordan. Jeg kommer jo ikke til å gjøre det for dem. Vaske seg i skrittet får de ordne selv, men jeg kan si fra når tiden er inne.

Lenke til kommentar

Bra å med seg noe vanlig mat og. Et ferskt brød holder hvertfall 3-4 dager. Pålegg som ost og et par kniver er jo greit.

Spiser du bare pølse og burgere i 4 dager blir det diare siste dagen, garantert. Og det er den kjipeste siden man skal pakke og kanskje sitte mange timer på buss eller tog. Med rennaræv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...