Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg hadde tenkt til å få innplatet en slik inn i PC'en min ja, det har noe med TG å gjøre ^^

Smart!

Jeg hadde satt en chip i alt jeg eier. I tastatur, mus, monitor, headset, alle kablene, musematta...og ikke minst i stolen min. Alltid en eller annen slask som har lånt den for å sove på når jeg kommer tilbake til plassen min om morgenen.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Ja jeg hadde tenkt til å få innplatet en slik inn i PC'en min ja, det har noe med TG å gjøre ^^

Smart!

Jeg hadde satt en chip i alt jeg eier. I tastatur, mus, monitor, headset, alle kablene, musematta...og ikke minst i stolen min. Alltid en eller annen slask som har lånt den for å sove på når jeg kommer tilbake til plassen min om morgenen.

Hæ?! Jeg skjønte ikke helt hva du mente..

Lenke til kommentar

Du snakker da om den stasjonære pcen og monitoren? Tror ikke det er sånne store ting folk finner på andres plasser, tar med seg og stikker. Ser vel egentlig ikke på stjeling som noe stort problem selv, da jeg skal reise sammen med 6 venner, og noen er vel der til en hver tid :p

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar

Du finner alltid en person som kan se litt etter plassen din mens du er borte :)

Stripse og låse fast ting i bordet/hylla, slik at det kanskje ikke blir umulig å stjele, men vanskeligere. Da er det alltid noen som merker de før de får tatt det de er ute etter.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller gjort det enn å kjøpe en haug med chip'er og en GPS ihverfall.

Pøh. Hvor er moroa i det? GPS-chip er tingen :yes:

Er ikke så mye tyverier på tg som folk skal ha det til. Bare gjem musematte og mus før du går å sover så er det np

Jeg mener egentlig ikke at det er mye tyveri på TG. Jeg har opplevd å bli frastjålet noe kun én gang på ti år, og jeg har til og med reist og vært der helt alene. Jeg ble frastjålet en madrass for fem-seks år siden, og det er det eneste. Men jeg er jo lur nok til å passe på sakene mine også, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...