Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å følge med på demoscenen er et av mine høydepunkter på TG <3

 

Edit: Og stemningen såklart. Herlighet, den tjukke fæle lufta som slår mot deg når du kommer inn i hallen...aaah, da er jeg hjemme!

Skal vi gifte oss? :ph34r:

 

Tjah...why not? :b

 

Tror det som er høydepunktet er hele den sjarmerende atmosfæren.
  • 20 forskjellige enorme anlegg på full guffe på helt forskjellig musikk og rytme
  • Det å bare gå rundt å se på hva folk egentlig driver med
  • Konkurranser etc. på stands
  • Bli kjent med nye folk

 

Enig her, altså. Det yrer av liv på TG, og det er det som er så herlig. Jeg liker å sitte på tribunen og bare se utover hallen, kan godt sitte der i flere timer og bare se på den svære maurtuen. Spesielt på søndagen, etter jeg har båret ut alt i bilen, da er det så koselig å sette seg på tribunen og ta et skikkelig farvel med TG.

 

 

Edit: Og stemningen såklart. Herlighet, den tjukke fæle lufta som slår mot deg når du kommer inn i hallen...aaah, da er jeg hjemme!

 

Ah, den ja. Føler meg alltid skitten og besudlet når jeg har vært inni skipet. Jeg dusjer minst to ganger om dagen bare for å slippe unna den følelsen. :p

 

Skitten og besudlet? Haha, no shit.

Men det er ganske deilig også, for det er en obligatorisk del av TG. Føler du deg funky fresh hele uka har du ikke vært nok nerd :b

 

Har så lyst dit! :D Det hadde i så fall vært første gang.

Men det spørst om jeg har tid... Det er så mye annet som skjer akkurat da... :ermm:

 

Burde jeg prioritere dette fremfor andre treff o.l.? :innocent:

 

JA.

Lenke til kommentar

Egentlig kan TG være akkurat det du vil at det skal være. :)

 

For meg har det vært en arbeidsplass hvor jeg kan drodle med leketøy til mangfoldige millioner, og hvor jeg arbeider sammen med ufattelig mange hyggelige mennesker og hvert år får mange nye venner. Jeg kunne nok ikke brydd meg mindre om hvilke compoer som går av stabelen og andre trivielle saker. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...