Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Treffe folk - Det gjør jeg.

* Spille/Delta i compo - Jeg spiller, men er ikke god nok til å delta i en compo.

* Foredrag - Da skal det være noe virkelig interessant.

* Kikke på stands - Gjør det første dagen. Etter det gidder jeg ikke.

* Sitte på ræva og nerde (nyte atmosfæren? ) - Det er dette jeg bruker den meste av tida til.

Lenke til kommentar
* Treffe folk - Det gjør jeg.

* Spille/Delta i compo - Jeg spiller, men er ikke god nok til å delta i en compo.

* Foredrag - Da skal det være noe virkelig interessant.

* Kikke på stands - Gjør det første dagen. Etter det gidder jeg ikke.

* Sitte på ræva og nerde (nyte atmosfæren? ) - Det er dette jeg bruker den meste av tida til.

 

Jeg sosa rundte etter det foredrag stedet i fjor gang på gang men fant det ikke :(

Lenke til kommentar
Å følge med på demoscenen er et av mine høydepunkter på TG <3

 

Edit: Og stemningen såklart. Herlighet, den tjukke fæle lufta som slår mot deg når du kommer inn i hallen...aaah, da er jeg hjemme!

Skal vi gifte oss? :ph34r:

 

Tror det som er høydepunktet er hele den sjarmerende atmosfæren.

  • 20 forskjellige enorme anlegg på full guffe på helt forskjellig musikk og rytme
  • Det å bare gå rundt å se på hva folk egentlig driver med
  • Konkurranser etc. på stands
  • Bli kjent med nye folk

Lenke til kommentar

Har ikke vært på TG før, men tenkte at i år ville bli den første :D

 

Sitter i billettkøen rundt 2000 atm. Men, angående valg av sitterplasser, noen som kan utdybe dette litt? Velger jeg sete sammen med betaling av billett eller kommer det senere? Og er sjangsene dårlig for at jeg kan velge sete ved siden av venner som bor langt unna meg?

Lenke til kommentar
Okei da, jeg skal mekke en ny poll. :)

 

GG! Jeg gleder meg mest til å bare sitte og nyte atmosfæren.

 

Har ikke vært på TG før, men tenkte at i år ville bli den første :D

 

Sitter i billettkøen rundt 2000 atm. Men, angående valg av sitterplasser, noen som kan utdybe dette litt? Velger jeg sete sammen med betaling av billett eller kommer det senere? Og er sjangsene dårlig for at jeg kan velge sete ved siden av venner som bor langt unna meg?

 

Man velger ikke seater samtidig som man kjøper billett. Det kommer seinere. Og det er ikke noe problem å velge en seater om han så bor i Australia. Alt foregår over nettet :) Jeg/noen her kan sikkert guide deg når muligheten for valg av seater åpner.

 

Edit: Ser nå at du lurer på valg av sete, ikke seater. Seatingen åpner i begynnelsen av mars. Om du vil sitte sammen med flere kompiser, må dere bli enige om hvem som skal være "Seater". Om du velger at "Tor" er seater, setter du det på billetten din (muligheten for å velge seater er ikke kommet enda). Når seatingen har startet har Tor en liste over deg og alle vennene dine som har valgt han som seater. Da kan han trykke på seatmapet hvor dere vil sitte.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...