Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Var ikke så vanskelig å se at jenta på den filmen fra TG04 koste seg da. Enten det eller så bare gnudde hun noe jævlig pga kløe.

 

Jeg synes det var vanskelig å se, altså. Tanken streifet meg ikke engang. Dessuten, tviler jeg på at noen er så dristige at de ligger der i all offentlighet og koser med seg selv. I hvert fall ikke en jente på TG, for da er man relativt synlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det jævli vondt å fy en palle plass?

 

Joggebuksa mi ble full av flis første dagen i fjor...

Tapet pallen godt med tape så jeg slapp fler dager med buksa full av flis.

Er egentlig ganske behaglig siden jeg kunne legge beinet på pallen :)

 

EdIt: Leif

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Er det jævli vondt å fy en palle plass?

 

En som satt to plasser ved siden av meg sovna med bena "inni" pallen, og når han våkna måtte han finne en medic siden foten hans hadde blitt helt blå og hoven :ph34r:

 

litt kjipt og ha pallplass, men det er ingen big time TG breaker for og si det sånn, og hvis en ved siden av deg låner deg litt plass er han ikke bare litt snill ;)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å ha toweret på bordet. Jeg lurer på om jeg gjør det av gammel vane, eller om det er fordi det ikke er hull til kablene i bordplatene.

 

er da hull hvis jeg ikke tar helt feil.. :hmm:

 

Bare 58 dager, 0 timer, 43 minutter, og 25 sekunder igjen til The Gathering 09

Endret av Gernia
Lenke til kommentar

De aller fleste kabinettene står på bordet, så vidt jeg husker. Er også temmelig sikker på at det er mulig å kable fra gulvet om man ønsker.

 

Jeg har faktisk byttet til serverkabinett siden sist. Blir spennende å se om jeg må brekke noen bein for å få plass. :p

Endret av Lolsenbanden
Lenke til kommentar
De aller fleste kabinettene står på bordet, så vidt jeg husker. Er også temmelig sikker på at det er mulig å kable fra gulvet om man ønsker.

 

Jeg har faktisk byttet til serverkabinett siden sist. Blir spennende å se om jeg må brekke noen bein for å få plass. :p

 

Byttet til serverkabinett jeg også (på lørdag faktisk), litt spent på om jeg får den inn i hylla mi. Hylla står på et lager så får ikke testa :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...