Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager at jeg spør, men blir seating-rekkefølgen tilfeldig også?

Mener du om man får tilfeldige plasser?

I så fall; nei, det gjør man ikke. Man reserverer plass på PTN når de åpner seatingen, og som regel begynner de med å åpne for store grupper på 40-50 personer eller noe først, og så går det nedover i antall helt til enkeltpersoner kan reserverer alene. Derfor er det jo greit å orden slik at én person er seater for mange, sånn at man kan reserverer tidligere.

Og hvis jeg misforstod spørsmålet ditt nå, så bare se bort fra dette svaret :b

Lenke til kommentar
Jeg skal seate 30-40 personer. Er det såpass tungvint at jeg må søke fram en og en person for deretter velge plass til dem? Eller kan jeg seate hele gruppa med et museklikk?

Det er nok én og én, ja.

Har vært det før, i hvert fall.

Man må seate en og en, ja, men man slipper å søke opp hver enkelt? Sålenge man har satt DEG som seater? Om det var det man mente?

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Lue:

http://forums.gathering.org/showpost.php?p...mp;postcount=14

seating.jpg

Sånn så det ut i fjor..

På gathering.org forumet, leste jeg et sted at alle blir seata utover fra den første plassen du velger. Men hvis en annen skal ha en annen plass (f.eks

Kari - Per - Ola - Nils - Rita, istedet for Per - Kari - Nils - Rita - Ola, som PTN foreslår, trykker du bare på plassen til den som skal "bort", og da blir den plassen ledig.. SÅ er det bare å velge ny plass til han siste..

Sikkert litt dårlig forklart, håper du skjønte det ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...