Footy Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Rover 200 eller 25 serie, er det så virkelig fy fy å kjøpe brukt som folk skal ha det til? Titter rundt på finn.no og slike ting, de er jo rimelig billige, og ser jo greie ut. Hva er galt med dem? /Hva går galt med dem? Førstegangskjøper... Edit: Forandret topic da jeg ønsker å høre flere erfaringer om bilen... Endret 6. august 2008 av Footy Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=342& http://www.honestjohn.co.uk/carbycar/index.htm?md=343& Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Så største problemet er topp pakkning... noen måte å forhindre dette a? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den jeg kjørte har ennå ikke hatt noe krøll med toppakning, men mye annet moro. Ved høy luftfuktighet er den tidvis tungstartet. I skikkelig regnvær kan den stoppe når som helst, og da er den ikke lett å få start på igjen. På det verste måtte den slepes hjem, da tok det over et døgn inni en tørr garasje med vifteovn før den lot seg starte. Elektriske vindusheiser går rykkvis, har en følelse av at bevegelsen går saktere hvis man prøver å bevege begge vinduene samtidig. Knappene på rattet står skjevt i soklene sine, "skjevt og stygt" er ellers en grei betegnelse på det meste av plast i midtkonsollen. Ganske reduserte justeringsmuligheter på setene, det meste der var allerede ødelagt da min venn kjøpte bilen 5 år gammel. Regner med at akkurat den jeg kjørte var et skikkelig mandagseksemplar, men statistikken er ikke god på disse bilene. Tragisk slutt for et flott merke. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Forandret Topic da jeg heller vil høre om erfaringer med bilen.. Se om jeg klarer å fiske opp noen gode blandt resten... Så gi gjerne lyd fra deg om du har eller hadde en Rover 200 eller 25 serie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå