Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rover 25 og 200 serie erfaringer ønskes (Rover, er det så fryktelig fy fy å kjøpe?

Footy

Anbefalte innlegg

Rover 200 eller 25 serie, er det så virkelig fy fy å kjøpe brukt som folk skal ha det til?

Titter rundt på finn.no og slike ting, de er jo rimelig billige, og ser jo greie ut.

Hva er galt med dem? /Hva går galt med dem?

Førstegangskjøper...

Edit: Forandret topic da jeg ønsker å høre flere erfaringer om bilen...

Endret av Footy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den jeg kjørte har ennå ikke hatt noe krøll med toppakning, men mye annet moro. Ved høy luftfuktighet er den tidvis tungstartet. I skikkelig regnvær kan den stoppe når som helst, og da er den ikke lett å få start på igjen. På det verste måtte den slepes hjem, da tok det over et døgn inni en tørr garasje med vifteovn før den lot seg starte. Elektriske vindusheiser går rykkvis, har en følelse av at bevegelsen går saktere hvis man prøver å bevege begge vinduene samtidig. Knappene på rattet står skjevt i soklene sine, "skjevt og stygt" er ellers en grei betegnelse på det meste av plast i midtkonsollen.

Ganske reduserte justeringsmuligheter på setene, det meste der var allerede ødelagt da min venn kjøpte bilen 5 år gammel.

Regner med at akkurat den jeg kjørte var et skikkelig mandagseksemplar, men statistikken er ikke god på disse bilene. Tragisk slutt for et flott merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...