Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig rart 'fryse' problem.. 'må' ha internett vist ikke fryser PC'en.. (Tror det er noe som er defekt i PC'en, men hva?)

Anbefalte innlegg

Hei =D Nå har det seg slik at min PC ikke fungerer helt slik som den skal =(. Av og til når jeg skrur den på, så bråker viftene noe sinsykt(Spesielt på Skjermkortet!) og det kommer ikke bilde på skjermen og tastatur eller mus lyser ikke, så jeg skrur den av igjen, venter litt. Skrur den på igjen så bruker det og funke. Og når det funker så må nettverkskabelen være i bare i PC'en og til en ruter(?)vist ikke så fryser PC'ec og det er en ''hakke'' lyd i høytallerene. Så jeg må på en måte ha internett vist ikke funker ikke PC'en.. Jeg har hatt PC'en i rundt tre måneder nå, fikk nytt skjermkort for kanskje 1,5 måneder siden.. Har ikke hatt noe problemer helt til 3 dager siden da viftene bråkte og Mus, tastatur eller skjerm ikke reagerte for første gang.

Har ikke eget nettverks kort, bruker hovedkortet.

Selv så mistenker litt defekt hovedkort..

Noen som vet noe? Takker..

Edit: Hakke lyden kommer bare når jeg hører på Musikk eller noe som gir lyd =P

Endret av Raytee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har prøvd og formatert PC'en men det funket ikke.. Så nå vurderer jeg og ta en hammer og slå gjennom PC'en =D -.-.

Ingen som har noe peiling på hva dette kan være?! Pleace?

Edit: Har nå formatert 2 ganger, den andre gangen så instalerte jeg bare driver som gjorde at jeg kom på internett og det funket ikke da heller, så jeg er 98% sikker på at noe er defekt. Men hva? Hvordan kan jeg finne ut hva som er ødelagt? Sende inn alle delene til der jeg kjøpte de? =/

Endret av Raytee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...