Gå til innhold

Hvorfor er min Panasonic PZ80 uklar ved bruk av PS2?

Anbefalte innlegg

Har som skrevet før en 46PZ80 men prøvde Playstation 2 idag for første gang og syntes det var fryktelig uklart i forhold til min gamle plasma. Min nabo kjøpte min gamle tv og vi prøvde den der og den var helt klart bedre/klarere. Jeg kjørte Dvd via Playstation og den var veldig bra så ingen feil på ledninger eller maskinen.. Noen råd eller erfaringer på dette? Er det ny teknologi mot gammel som skurrer her tenker da på høy oppløsning spesielt samt 46T kontra 42 som jeg hadde før? Er det noen som kan hjelpe denne jenta please da jeg lurer på om det er en feil med tvn? Jeg syntes også den er dårlig ved fotball uklar og det virker som spillerne har en vibberering rundt seg?

Edit- Ser på Vif mot Liv nå og når man ser på spillerene også ved nærbilder så vibberer bildet ved skuldrene til personen. Ved lengere kameravinkel/avstand så vibberer hele spilleren..

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har som skrevet før en 46PZ80 men prøvde Playstation 2 idag for første gang og syntes det var fryktelig uklart i forhold til min gamle plasma. Min nabo kjøpte min gamle tv og vi prøvde den der og den var helt klart bedre/klarere. Jeg kjørte Dvd via Playstation og den var veldig bra så ingen feil på ledninger eller maskinen.. Noen råd eller erfaringer på dette? Er det ny teknologi mot gammel som skurrer her tenker da på høy oppløsning spesielt samt 46T kontra 42 som jeg hadde før? Er det noen som kan hjelpe denne jenta please da jeg lurer på om det er en feil med tvn? Jeg syntes også den er dårlig ved fotball uklar og det virker som spillerne har en vibberering rundt seg?

Edit- Ser på Vif mot Liv nå og når man ser på spillerene også ved nærbilder så vibberer bildet ved skuldrene til personen. Ved lengere kameravinkel/avstand så vibberer hele spilleren..

PZ80 er ikke så bra på sd signaler. Dette har den fått en del pepper for. Leste et sted at Panasonic utviklet ny firmware for å fikse dette, men skal ikke si det helt sikkert...

Endret av Bava
Lenke til kommentar

Snakket med Panasonic og de mente det ikke har noe med komponetkabler å gjøre samt de ikke hadde noen gode svar på andre ting jeg er missfornøyd med heller. Jeg syntes faktisk min snart 3 år gamle 42 Hitachi PD6600 leverer like gode/bedre SD bilder samt den er helt klart bedre på PS2. What ever jeg gikk til Elkjøp idag da jeg var nyskjerrig på 50LG PG6000 som man får veldig rimelig helt ned i 11,600,- hos Datakjeden for tiden da det kommer en ny model i Okt og jeg syntes den har et klart bedre bilde i mine øyne frisk/mye klarere i forhold til Panasonic som er alt for soft,matt,uklart etter min smak.. Derfor går min 46PZ80 i retur på angrefrist og jeg får en større skjerm "50" WOW til nesten 4 tusen billigere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...