Digidice Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Heisann Jeg lure på hvor jeg skrur av sånn 3G merket forsvinner oppi venstre hjørnet. Er endel strøm og spare på og ikke bruke det har jeg lest Men har gravd i menyer men finne ikke hvor man deaktivere det. Endret 5. august 2008 av Digidice Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det likedan på den som resten av 3G telefonene kan det hende det ligger under nettverksinnstillingene. Du kan se på der. I allefall skal det stå nettverksmodus el noe lignende. Du har valget mellom gsm modus,dobbel modus. Dobbel er du både i 3G og gsm modus - å i gsm slår du av 3G!! Nå kan det hende jeg bommer kraftig her,men synes å huske det fra N-series telefonene jeg har hatt,å os er det samme på alle! ps: står sikkert skrevet i brukerhånboken også... Lenke til kommentar
TheUrgeMan Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Du gjør følgende for å slå av 3G. 1. Meny. 2. Verktøy 3. Instillinger 4. Telefon 5. Nettverk. Under Nettverksmodus velger du GSM. Da har du slått av 3G. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Du gjør følgende for å slå av 3G. 1. Meny. 2. Verktøy 3. Instillinger 4. Telefon 5. Nettverk. Under Nettverksmodus velger du GSM. Da har du slått av 3G. Hah, der va den ja. Takker Lenke til kommentar
Falconn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvordan kan man endre displayet så jeg kan velge ett bilde å se bildet tydlig? Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er det sant at man sparar batteri på å slå den av? Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er det sant at man sparar batteri på å slå den av? Ja, det er sant Slå av blåtannen også når du ikke bruker den, da merker du fort at batteriet varer mye lenger. Lenke til kommentar
bryggern Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Synes batteriet suger enda eg:P Du kaller deg gadgetelsker, men har du noken tøffe aplications til nokia'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå