Selvin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Yes, endelig ny PC! Her er handlelista på Komplett.no: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...42-D63681E2D42E Har dere noen kommentarer, endringer etc? Prisen skal ikke overstige 13000 kroner EDIT: Eneste jeg lurer litt på er hovedkortet, det må vel være Crossfire siden jeg skal ha 4870? Er dette et alternativ: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342074 ? Endret 5. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) "Handlevogn Handlevognen er tom." Du trenger ikke å kjøpe et så dyrt HK for å få CF-støtte. Et hvilket som helst X38 eller X48-kort støtter det. Endret 5. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Sånn, ordna det nå Har dere noen anbefalinger til HK? Endret 5. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341381 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg lurer på om jeg faktisk skal gå for det Maximus Formula kortet, det ser heftig bra ut! Noen som har andre kommentarer til oppsettet? Bedre ram etc.? Endret 5. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) RAMen holder fint, så lenge du ikke skal overklokke den. Er ikke sikkert du trenger så stort kabinett. Et Nine Hundred holder vel. Endret 5. august 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Skal vi se, Nine Hundred er vel 400kr billigere. Så du mener det burde holde med tanke på lengde på skjermkort etc.? Og nei, jeg har ingen planer om overklokking. Endret 5. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Vel, takk for litt hjelp folkens! jeg kommer til å gå for dette oppsettet her, tror det kommer til å bli en knallovergang fra min gamle PC (Athlon 64 3200+, 6600GT), så det blir spennende Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, det blir nok spennende. Ville kanskje vurdert et billigere hovedkort, og lagt pengene i en større PSU. PSUen er omtrent det eneste du kan ta med deg til neste PC. Det kan også være lurt med en større PSU hvis du skal ha crossfire etter hvert. Også, en 1TB-disk koster vel omtrent det samme som dine to 250 og 750 GB-disker tilsammen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Dæven, nå gikk jeg opp til et Rampage Formula-hovedkort! Dette blir heftige saker! Personlig skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte å holde prisen under 13000, men jeg klarte det. Litt større PSU kunne kanskje vært en idè, men jeg tviler på at jeg kommer til å gå for et fullt crossfire oppsett, vi får se. Jeg satser også på å ha denne PCen en god stund, så neste gang jeg igjen kjøper, altså om et par år, tenker jeg sikkert ikke på å dra med meg PSUen. EDIT: PCen er nå kjøpt og betalt fra Komplett.no, handlelista ligger i første post! Dette kommer til å bli morro Endret 6. august 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gratulerer. Jeg gikk fra en gammel stasjonær til en middels god laptop. Bare det var en veldig overgang. Jeg gikk fra Fiat til Audi, du går fra Fiat til Ferrari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå