Teds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Jeg har allerede én gang prøvd å installere Service Pack 3 på min maskin, men tok raskt en gjenoppretting da det forstyrret temaet jeg brukte. I dag igjen, etter at Windows har lagt SP3 til automatisk nedlastning, har jeg prøvd å få konfigurert uxtheme, temaet jeg bruker med Windows SP3. Problemet er at det overhodet ikke fungerer sammen. Lest meg til litt informasjon og problemet skal løses ved å patche filene. Nå har jeg prøvd to slike patcher (Multi-Patch 6.0 og UXTender) hvorav sistnevnte skapte kaos på maskin med dertilhørende blåskjerm som igjen førte til ny systemgjenoppretting. Nå sitter jeg med Windows Luna-temaet og sørger over hvor forferdelig design dette temaet egentlig er. Ønsker sårt hjelp fra dere og håper det lar seg ordne å bruke tredjeparts-temaer igjen! Endret 8. august 2008 av Teds Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Last ned denne ferdige patchet uxtheme.dll http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enh...ws-XP-SP3.shtml Og så kan du bruke replacer til å erstatte systemfilen: http://www3.telus.net/_/replacer/ Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ok! Programmet er lastet ned og ber meg om å dra den originale filen inn i vinduet for å byttes ut, men hvilken fil er dette og hvor ligger den? Etter et søk fant jeg 3 andre: 1) Windows\system32 2) Windows\ServicePackFiles\i386 3) Windows\Softwaredistribution\Download\640458d0c11651636af7e639bed7ddde Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Etter et søk fant jeg 3 andre:1) Windows\system32 2) Windows\ServicePackFiles\i386 3) Windows\Softwaredistribution\Download\640458d0c11651636af7e639bed7ddde nr. 1 Lenke til kommentar
Teds Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Dette fungerte! Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå