Alinoe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Heidu! Sitter her med PS3en og skulle gjerne hatt litt flere spill som funker med lokal to (eller flere) player. Bestilte motorstorm fra elprice pga lav pris, og ble svært skuffet over at det ikke var mulighet for lokal toplayer. De eneste jeg har som har lokal toplayer så langt er Army of two og tekken 5: DR. Noen tips? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Warhawk kan spille 2 spillere lokalt online. Men da må serveren ha det enable. Endret 5. august 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 BadSmile: Tror han mente lokalt multiplayer, at to eller flere personer spiller samme spill på samme maskin foran samme tv. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 BadSmile:Tror han mente lokalt multiplayer, at to eller flere personer spiller samme spill på samme maskin foran samme tv. Bingo! Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 FPS spillene Haze, Rainbow Six vegas 1 og 2 og Resistance: Fall of Man har split screen coop. Vet iallfall at Haze har split screen online også. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Pixeljunk Eden, Pixeljunk Monsters og Soul Calibur 4 er artige spill med local multiplayer. Gleder meg stort til 15. August, da Bionic Commando Rearmed kommer til PSN. Det støtter local coop og kommer til å bli genialt. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Warhawk har split screen for opp til 4 personer. Video Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 BadSmile:Tror han mente lokalt multiplayer, at to eller flere personer spiller samme spill på samme maskin foran samme tv. Ja var det jeg mente også, og det er fullt mulig å gjøre i Warhawk. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Selv syntes jeg at Ghost Recon Advance Warfighter 2 er et godt co-op. Ellers er jo Rainbow Six-Vegas 1 og 2 selvskrevne tips Endret 5. august 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå