RedZpider Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skal bruke pcen opp mot en 42" plasma full HD klar til å se all slags HD filmer i forskjellige filtyper og forskjellige HD oppløsninger. Holder det med SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB eller burde jeg ha ett bedre kort/annet kort. forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det holder det uten problem det, bare skaff en ledning som er lang nok til tv-en du så er det bare og velge kanal og nyte morroa med stor skjermen. Har selv prøvd HD på min data skjerm som er HD sertifisert og den er bare 24 men det var utrolig stor forskjell og utrolig gøy og se på. Lykke til med kortet ditt. Lenke til kommentar
Hooper1004 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nei det trenger du ikke =) det er 4,1 Shader Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 takk for hjelpen har allerede ledninger og alt sånn siden maskinen har vært koblet opp på skjermen med dette kortet før. glimrende bilde hehe grunnen til at jeg spør er fordi det nylig gikk istykker og da lurte jeg på om jeg likesågodt kunne kjøpe et bedre et hvis det trengtes, men det gjør det jo ikke da igjen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. Lykke til videre, får vel kjøpe noen HD filmer snart så jeg kan få testet hva skjermen min er god for. Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Et siste spørsmål. nå holder jeg på å sende inn the defekte kortet mitt (SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB), men Amentio.no er den treigeste nettbutikken jeg noen gang har vært borte i! har gått halvannen uke og jeg har ikke fått retur nummer engang... uansett. jeg har ikke så mye peiling på skjermkort, men er det noen som kan gå på netshop.no og hjelpe meg å finne et skjermkort på lik linje med SAPPHIRE Radeon HD 3850 512MB (de har ikke denne inne) som jeg kan kjøpe og bruke midlertidig. (amentio bruker FOR lang tid) Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Asus Radeon 4850er nå et ok "alternativ" vil jeg tro. De er nok så og si identiske. Lenke til kommentar
RedZpider Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 ok takk flott vi har angrefrist i Norge jeg får vel kortet litt fra amentio innen 10 dager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tar ofte litt tid med nettbutikker ja, ivertfall når det er så mange som har felles ferie. Da stopper jo Norge opp i 2 måneder nesten, kun det aller viktigste vil gå rundt men det går i sirup fart. Så du får smøre deg med tålmodighet da. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå