Starlight2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ny mobil øsnkes, og den må ha dette: - bra kamera (3 mp er godt nok for min del) - wi-fi - vanlige taster for sms Den bør ha: -touch screen (slik som bla soul har) Den trenger ikke: - radio - mp3 Pris: tja, opp til 3500? Endret 5. august 2008 av Starlight2 Lenke til kommentar
poe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ny mobil øsnkes, og den må ha dette: - bra kamera (3 mp er godt nok for min del) - wi-fi - vanlige taster for sms Den bør ha: -touch screen (slik som bla soul har) Den trenger ikke: - radio - mp3 Pris: tja, opp til 3500? Qwerty eller vanlig nummertastatur? Qwerty: http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no Vanlig nummertastatur: http://www.sonyericsson.com/cws/products/m...cc=no&lc=no Lenke til kommentar
Starlight2 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Tenkte på vanlig nummertastatur, ja. Likte at den fantes i rød utgave, selv om jeg har bestemt meg for at design/stil skal avgjøre minst mulig denne gangen. Leste deler av testen på amobil, og da kom jeg over en link til en side hvor de anbefalte å ikke kjøpe smarttelefon. Nå er det vel sånn at hvis man vil ha wi-fi så må det nesten bli en smart? I alle fall; tanken er at jeg vil bruke mobilen til å være endel på nettet; lese på forum, sjekke mail, skrive blogg osv. Har trådløst nett hjemme og på universitetet hvor jeg studerer, og antok da at det var praktisk og ikke minst billig å ha wi-fi? Eller har jeg tatt feil? Hvis jeg bare vil gjøre disse tingene, hva trenger jeg egentlig da? (Jeg er altså helt totalt grønn på sånne "faguttrykk" som edge, 3g osv.) I tillegg er tanken å bruke mobilen som "hverdagskamera" for de tingene man vil ta bilde av, men som man aldri rekker/gidder å ta opp kameraet for. Har god speilrefleks å bruke til andre ting, men til litt mer vanlige bilder trengs vel ikke mer enn 3 mp - da er det vel viktigere at de 3 mp fungerer bra!? Touch screen vil jeg ha bare fordi det er kult. Det jeg ikke likte med g900 var at det virket som om man måtte bytte så ofte, mellom taster, fingre og penn. Liker generelt ikke tanken på penn, ser for meg at den knekker og forsvinner eller noe. Har du flere alternativ, nå som du vet mer hva jeg tenker med de forskjellige tingene? Pr i dag har jeg ikke en mobil som fungerer til internettbruk, kameraet er et VGAkamera, og tastene har begynt å svikte litt. Kan ringe og skrive sms (mms går ikke dessverre), that's it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå