Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hehe ja det kan være kjipt om katten finner ut at den skal bruke pc-en som varm ovn hehe. Jeg har ikke katt lenger uheldigvis men håper og få en når jeg får kjøpt meg et hus for da får jeg lov og ha det. I leiligheten jeg bor så ble jeg nektet det uheldigvis. Selvsagt vis du har et åpent kabinett må du jo være litt mer forsiktig men kanskje det lærer deg og rydde opp litt oftere og støvsuge oftere. Jeg gjør ivertfall det nå. Lært og spise på kjøkkenet igjen var stor fan av og spise i sofaen siden jeg var 13 tror jeg, tv og mat ble litt for gøy hehe. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Selvsagt vis du har et åpent kabinett må du jo være litt mer forsiktig men kanskje det lærer deg og rydde opp litt oftere og støvsuge oftere.Jeg gjør ivertfall det nå. Lært og spise på kjøkkenet igjen var stor fan av og spise i sofaen siden jeg var 13 tror jeg, tv og mat ble litt for gøy hehe. Å der lister du opp hovedgrunnene til at jeg er skeptisk til åpent kabinett Tenker også på hvis man skal ha det med seg noen plass så er det mer utsatt når det er helt åpent. Skal tross alt ikke så mye til for å skade et kretskort Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) jeg har en katt og hvis jeg hadde hatt på datan med det kabinette så ville hu vel funnet en god plass inni der ha med det kabinette på TG... øhhh folka har noen sett grafikkorte mitt? Endret 7. august 2008 av Submit Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 God PC til 8 lapper: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=65705 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Hvor stor forskjel er det egentlig på 6400 og 8000/8500 minne? Er det merkbar forskjel? Tenker da også i henhold til overklokking? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå