Konto brukes ikke Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har funnet ut hvordan jeg lager en action, men når jeg har mange bilder, så blir det litt jobb å trykke "kjør" hele tiden på samme action. Noen som vet hvordan jeg får denne actionen til å ta alle bilder i en mappe? Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan gjøre det fra Bridge. Jeg har PS CS3 og forminsker en hele mappe med 10mpix jpeg bilder til 800*800 via bridge med en action. Easy:-) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 File - Scripts - Image Processor. Action velger du på nr. 4 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 File - Scripts - Image Processor. Action velger du på nr. 4 Helt perfekt, tusen takk! Takker for begge svar. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hehe.. jeg skrev ikke så mye akkuret. Fra Bridge... Gå inn på mappen med bildene. Merk bildene eller trykk CTRL+A på PC, CMD+A på Mac for å velge alle bildene. Gå på meny linjen, velg Tools -> Photoshop -> Image Processor Der velger hvilken action på nr. 4. Eller gjøre det lettere. Åpne Bridge, gå til Tools -> Photoshop -> Batch Der velger du hvilken action du vil kjøre. Hvilken mappe bildene dine er i og hvor bildene dine skal lagres. Du velger også hva de skal hete i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå