Billy Bob Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Ble nå litt lys, fornøyd jeg. I dag har jeg malt under karnappen og under altanen. Under altanen greide jeg å ta et "før-bilde" også. Grunnet nøye prosjektering og planlegging, gikk jeg tom for maling, lett irriterende. Får tak i mer maling og hiver på enten ett eller to strøk til så snart jeg får mulighet. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Spottene ute, 12v? 230V? Hvor mange watt? Led? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 De er 12v, 35w. Ikke led. Dette er SG sine spotter og når jeg kjøpte de var ikke led så aktuelt som nå, så vanlige spotpærer fulgte med. Såvidt jeg vet, finnes det vel ikke et altfor stort utvalg i 12v led-pærer, om noen i det hele tatt. I følge SG, jobber bl.a Osram med å utvikle led-pærer til 12v, blir spennende å se om det kommer i nærmeste framtid. Spottene blir forresten forsynt av en Tridonic One4All trafo, touchdim. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 Idag har det vært dårlig malevær, så jeg har vært en tur på Ikea. Som vanlig kom jeg hjem med mer enn jeg hadde på listen, men det gjør da ingenting når resultatet blir bra. Fortsetter denne trenden, er det vel bare snakk om tid før jeg drikker vin og spiser kjeks med ost. (Med andre ord, jeg har handlet blomster. Igjen.) Jeg har også slengt meg på Bonsai-bølgen, blir spennende å se om jeg får dette til. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 haha, kule biler ved siden av Bonsai! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2010 En klassiker av en Volkswagen Transporter med tilhørende campingvogn, dog med et knekt hengerfeste. Hadde en tilsvarende, men den fikk så mye bank av husets katter at den gikk i stykker. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Blomster på høyttaleren?! Synding Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Vet, hadde aldri gjort det for et par år siden, mens nå er jeg mer likegyldig. Om det er synding fordi det stiller min legning i et dårlig lys, er en annen diskusjon. Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det handler om å bevare husfreden - å gi og ta Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Vet, hadde aldri gjort det for et par år siden, mens nå er jeg mer likegyldig. Om det er synding fordi det stiller min legning i et dårlig lys, er en annen diskusjon. Tenker mer på vanningen. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg også tenker på den. Hadde jeg visst at det var en fare for at det kom vann på subben, hadde jeg aldri gjort det, så plante i potte i potte må da være trygt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Siden sist har jeg malt ferdig under karnappen og under terrassen. Idag har jeg malt rekkverket som tydeligvis trenger et strøk til. (Jeg har i tilegg innsett at jeg burde hatt noe annet enn et mobilkamera å dokumentere arbeidet med. ) Edit: Forsøk på fuging nr to. Endret 4. juli 2010 av Billy Bob Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Kjekt å komme hjem fra arbeid å se at min far har vært på besøk, lister på plass rundt vinduer og dører. Må få slengt på et strøk med maling på de. Ellers skal det sies at jeg ikke er klar for fagprøve i fuging ennå, så må ta fugen som tidligere nevnt en tredje gang. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Slik ble resultatet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Grunnet retningslinjer kan ikke denne tråden stenges, så jeg kommer herved med denne informasjonen som skulle stå som en quote om jeg skulle stengt tråden. "Jeg vil herved dessverre legge denne tråden død. Pga et samlivsbrudd er huset blitt advokatmat og jeg kommer ikke til å gjøre noe mer med det før saken er løst. Om saken ender dårlig, blir det ikke gjort noe mer på huset i det hele tatt og da ser jeg ingen vits i denne tråden lenger. Jeg håper folk som har fulgt med denne tråden har fått noe positivt ut av den og jeg vil takke alle som har fulgt med enten som leser og/eller kommentator. Mvh Rune" Hvis det er noe uklart, håper jeg vi kan ta informasjon over pm og ikke i denne tråden. Rune Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Huffda, det var forferdelig leit. Denne tråden har vært utrolig interessant å lese, så jeg håper absolutt at det ender bra. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Oj, det var faktisk veldig trist å lese billy. Håper det ordner seg for deg/dere. Har absolutt vært artig lesning, lært mye. Lykke til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Huff..det var veldig veldig trist å høre. Det har vært virkelig fornøyelse å lese denne tråden må jeg si og følge med på hva dere har fått i stand som er virkelig imponerende. Håper det ikke blir alt for mye stress med avdokater osv, det er ikke så koselig Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Takk for omtanken gutter. Nå er det en stund siden selve bruddet da, men først nå at dette er blitt en sak mellom to advokater. Får heller gi en oppdatering når dette er over eller noe sånt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Tråden stenges herved etter ønske fra trådstarter. Den vil selvfølgelig åpnes igjen dersom trådstarter senere skulle ønske dette. Ønsker lykke til med advokatmatsaken. EDIT: Send meg gjerne en PM som forklarer hvorfor tråden ikke kan stenges. Om en annen mod har avgjort dette så må jeg evt ta det opp internt, muligens åpne tråden igjen. Endret 11. juli 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg