Tabris Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Er jeg den eneste som fikk et ordentlig sug i magen når theme-melodien kom på slutten? Jeg også! Jeg gleder meg vilt til denne filmen. Jeg elsker bøkene og ser på filmene som en herlig bonus, for noe mer er de ikke. Men det er uansett en fantastisk følelse å se på film de scenene jeg har lest gjentatte ganger i bøkene, selv om jeg har ganske så mye å utsette på dem også (bortsett fra kanskje de to første). Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg er så lite kritisk når det kommer til filmer basert på bøker at det er skummelt nesten. Jeg elsker filmene, uansett hva folk måtte mene om hvor lite de følger bøkene. Bøkene har jeg jo allerede lest, og da trenger jeg ikke en direkte filmatisering av bøkene. Synes bare det er koselig at ressigøren og resten av filmteamet tilpasser filmen til lerretet og gjør det til sin film. Men såklart, det hadde ikke gjort noe om de gjorde filmene lengre og fikk med litt mer av historien. Spesielt de siste bøkene har jo vært en god del lengre enn de første. Endret 6. august 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 Ser fram til denne,tror den kan bli bra. Ser ut som den kan bli den mest dystre og mørke hittil i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg