Skog Skrike Blod Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Så vidt jeg vet er dette en ovn som i gamle dager ble brukt til å brenne opp søppel. Føler egentlig at jeg ikkje klarte å ta noe spesielt interessant bilde av den...men, dere får si deres mening. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er i realiteten bare det siste bildet som appellerer til meg. Det bildet liker jeg. Jeg synes DOF og fokus sitter perfekt. Jeg vet ikke hva andre vil synes om bladene som er ute av fokus, men jeg liker dem. De bryter med fjorden. Det eneste jeg ikke liker er det som stikker ut til venstre ved enden av rennen. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Pusur: Hva med den andre verden da? Den som ikke er ekte? Skog, jeg har sett at en del av bildene dine bærer preg av å være uskarpe. Er det objektivet, er du ustådig på hånden, eller har du sjekket at diometeret er riktig stilt mtp øynene dine? Nr1 var vanskelig å se noe særlig i. Alt for mye rot og uskarpt. Nr2 var ganske morsomt. Minner meg om ett nesebein. Merkelig. Mosen som stikker ut var også litt finurlig, synd den er uskarp. Nr3 bærer preg av en sterkt utbrent himmel. Not good. Jeg kan se mange forskjellige spennende historier i en kontainer som er forlatt i skogen, men den tekniske kvaliteten på bildet trakk ned. Kunne gjerne sett det i farger og, kontrasten mellom grøne, levende blader og en 'død' kontainer er noe jeg kan sluke ganske lett. Nr4 Er en vinner, teknisk sett. DOF'en var ganske behagelig plassert. Rusten blir fin og uskarp, grønne blader, bokeh meg her og bokeh meg der. Sannelig ser man ikke en mutter der og! Fint fjell bak er det også. Kunne gjerte sett ett er fokuset er på mutteren forran, slik at resten blir gradvis mer uskarpt. Keep shootin'! Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Mulig jeg er litt ustødig på hånden, også mulig at jeg har det litt for travelt når jeg fotograferer Har Canon Eos 400 med kit-objektiv. Endret 5. august 2008 av Skog Skrike Blod Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Pusur: Hva med den andre verden da? Den som ikke er ekte? Kunne gjerte sett ett er fokuset er på mutteren forran, slik at resten blir gradvis mer uskarpt. Hva? Det tenkte jeg nesten at en eller annen ville si. Selv er jeg uenig. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 I realiteten, Pusur. Syns serien har et greit motiv, men bildene fanger ikke det som kan være spennende med det. Litt mye CA ute å går også, noe er uskarpt selv om det virker som det er ment å være skarpt. S/H bildet funket best for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå