bowelripper Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har klart å punktere det ene dekket foran og må kjøpe nye dekk til begge framhjulene siden det som er på nå har gått ut av produksjon. Er det noen som har noe å anbefale (i Oslo)? Helst noe rimelig! Dimensjoner: 175/70/13 (til en Seat Cordoba). Setter pris på svar! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Sjekk Dekkonline, du må bare få lagt de på når du får de levert Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Sjekk Dekkonline, du må bare få lagt de på når du får de levert Takker! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommer litt ann på om du kan vente litt selvfølgelig, men det er dimesjoner som er på vei opp i pris siden det er færre og færre biler som går på disse dimensjonene Koster en 100-lapp eller to å få de på bilen avhengig av hvor du drar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dekkonline er knall og billig. Kan legge på dem jeg om det er ønskelig. Bor litt utafor oslo. Ski.. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dekkonline er knall og billig. Kan legge på dem jeg om det er ønskelig. Bor litt utafor oslo. Ski.. Skal ha noen nye dekk til vintern, kan jeg ta deg opp på det tilbudet da? Mot en flaske vin eller to? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dekkonline er knall og billig. Kan legge på dem jeg om det er ønskelig. Bor litt utafor oslo. Ski.. Skal ha noen nye dekk til vintern, kan jeg ta deg opp på det tilbudet da? Mot en flaske vin eller to? Ja, men drikker ikke vin :!: Helflaske Smirnoff Krav: Ikke Michelin dekk :!: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Michelin er ikke gøy å legge på.. Eller ta av etter et par år på felg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Michelin er ikke gøy å legge på..Eller ta av etter et par år på felg Derfor jeg skrev krav: ikke michelin dekk.. Dummeste dekk merke du får tak i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå