simenEB Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Jeg kjøpte meg en Xbox 360 Elite pakke forrige uke, og da står det at man får med 3 mnd'rs Xbox Live. Er det noen som vet hvordan jeg skal få tak i de 3 "gratis" live månedene? Er det en kode eller serienr som jeg må finne, or somethiin? takk på forhånd:) Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enten følger det med et kort på størrelse med et spillcover, der du skal skrape fram en kode. Denne koden skal du skrive inn på prepaid et eller annent sted på marketplace menyen. Eller så går det automatisk når du registrer brukeren din og kobler deg opp mot xbox live. Jeg tror det er den siste, så prøv først å lag deg en gamertag og se om det kommer opp:) Lenke til kommentar
simenEB Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Det var det jeg håpte på, det første du sa, men nei. Har lagd gamertag og fikk 1 mnd, er dette vanlig når man kjøper sin første xbox? eller kanskje jeg bare leste feil at det var 3.. =D takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Vet ikke hvor du fikk 3 måneder fra, men alle nyregistrerte kontoer får en måned gratis. Endret 5. august 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tror det er sånn at du får 1 mnd live på de 3 første gamertagene du lager, så er vel det de mener med 3 mnder gratis da.. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kan hende noen butikker kjører spesialkampanjer med att man får 3 mnd gratis med Live gold men ifølge denne siden http://www.xbox.com/nb-NO/hardware/x/xbox360elitesystem/ følger det bare med 1 mnd gratis som du får når du registrer ditt gamertag. Hvis det er kjøpt i en butikk med spesialkampanje burde du henvende deg der for å få kortet med 3 mnds prepaid live. Lenke til kommentar
simenEB Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 okay, tusen takk! Ja, dette var et tilbud på EB-GAMES som var Elite'n med 1 valgfritt spill og 3 måneder, så håper det enda kan la seg gjøre å få det kortet. Takk for hjelp folka=D Lenke til kommentar
simenEB Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 snakka med EB og Gamestop, så jeg skulle bare komme bort å få kortet:D happy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå