Gå til innhold

BK: Ståle Stensaas debut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er fint lyssatt og bra komponert. Dessverre så fungerer det dårlig å både ta med målnettingen og samtidig ha hovedpersonen foran tribunen. Da forsvinner han. Mulig det ser bedre ut i stort format? Dette er jo store stygge Eliteserien så jeg vet ikke hvor mye du kunne beveget deg, men det burde vel gått an å kommet seg til venstre for målet? Dersom du hadde fått han litt mer opp og fremdeles sett målmannen så hadde dette vært bedre vil jeg tro.

Jeg har aldri beveget meg ut på en eliteseriekamp i fotball så med alle forbehold. Håndball derimot har jeg litt mer erfaring med. Det jeg ser derfra er at det er viktig å bevege seg litt rundt banen og se om man ikke kan finne et sted der bakgrunnen ikke forstyrrer så mye. Jeg bruker vanligvis ikke blitz innendørs så får automatisk stor blender og høy iso. Ville nok kanskje prøvd meg med f4 her for om mulig å få gjort bakgrunnen uskarp?

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig mer imponert over det tekniske enn komposisjonen.

Supert hvordan du har så stor dybdeskarphet, og likevel rask nok lukketid til å fange bevegelsene, og supre farger og lys i tillegg... konge bra!

I stor størrelse hadde det andre bildet vært veldig bra, om ikke ansiktet til målscorer hadde forsvunnet delvis bak nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...