Gå til innhold

Wifi, god nettleser, godt kamera, ikke smart og helst touch!

Anbefalte innlegg

Som tittelen hinter om er jeg ute etter en ny telefon, jeg trodde jeg hadde funnet det perfekte i LG ku990 (viewty), men så innså jeg at den ikke hadde WiFi. Kommer til å bruke telefonen til å surfe internett når jeg er på universitetet, kommer ikke til å drasse rundt på bærbar hver dag.

Vil at det skal være en god og rask nettleser (var meget fornøyd med den jeg hadde i nokia n82). Om den er komplisert er ikke noe problem.

Trenger også et godt kamera på telefonen, har et kompakt digitalkamera, men har innsett at jeg "aldri" har dette med meg, derfor er det viktig for meg med et godt kamera (har hatt både n95 og n82 det siste året, men de har henholdvis blitt ødelagt og stjålet).

Som nevnt har jeg hatt både n95 og n82, har lagt til en del programmer, men ikke i så stor grad at det revolusjonerer mobilbruken min, har derfor kommet fram til at jeg helst ikke vil ha en smarttelefon (både fordi det gjerne er billigere, og fordi det blir enklere). Om jeg kan synkronisere med outlook o.l. eller ikke gir jeg også blanke i. En "smartfunksjon" jeg dog gjerne vil ha er muligheten til å "alt tabbe", altså la programmer kjøre i bakgrunnen mens jeg gjør andre ting.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mobiler som har wifi er som regel også smartmobiler. Så det kan være utfordrende å finne en som er så begrenset og har wifi.

Å ha programmer kjørende i bakgrunnen er vel også en stor definisjon av hva en smartmobil er. Jeg ser ikke helt veien utenom.

Sjekk ut Samsung I900 Omnia som kommer nå snart.

Har du forsøkt å søke i prisguiden ved å sette på Wifi på alle modeller og se hva som dukker opp?

Det kan hende Nokia Tube kan være noe for deg når den måtte komme. Usikker på om den har Wifi dog.

AKIRA

Lenke til kommentar
Å ha programmer kjørende i bakgrunnen er vel også en stor definisjon av hva en smartmobil er. Jeg ser ikke helt veien utenom.

ku990 kan det ;)

Takker forøvrig for et flott svar, har sett på samsungen ja, men noe av greia er at jeg sitter med en syv-åtte år gammel samsung med uhyre dårlig lyd og slitte knapper, så har ikke så veldig lyst til å vente til oktober :p

Har forsøket å sette opp WiFi og minimum 3 mp kamera i prisguiden ja, er mest "tungmodellene" til nokia og noen SE-telefoner jeg finner innenfor rasjonelle priser. Er ikke aktuelt å betale over 5000.

Iphone hadde vært perfekt med skikkelig kamera, viewty hadde vært perfekt med WiFi :\

Blir nok ikke WiFi på tube nei.

Endret av Gjestland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...