paalwest Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei og god dag. Jeg kjøpte nylig en HP Compaq 6715b laptop med Windows Vista. PCen fungerer bra helt til skjermbildet plutselig blir borte. PCen står fortsatt på, men bildet blir helt mørkt. Dette har skjedd flere ganger nå, av og til mens jeg har sett filmer på youtube, eller andre ganger hvor jeg har surfet på nettet. Jeg begriper ikke hva som er årsaken.. PCen responderer ikke når jeg trykker på noe, og den eneste utveien er å reboote maskinen. Har noen en fjern aning om hva dette kan være for noe?? Pål PS: Jeg har lastet ned og innstalert nyeste driver til skjermkort uten forbedringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har du skrudd på lys styrken på skjermen? Vis du bruker strøm ledningen og så bytter til batteri så pleier lys styrken noen ganger og gå ned litt. Vis du kjører pc-en på batteri så kan det hende at batteriet går tomt eller lignende og da skrur ned lys styrken. Du kan se på tastaturet ditt se etter en sol og trykk på den og se om du får opp lys styrken. Vis problemet er ille og pc-en er ny så ring ditt du kjøpte den og forklar problemet. Kanskje det er noe med pc-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå