~ David ~ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Dette er fra tråden Ekspedisjonen i vann (som er et gullkorn i seg selv): er du helt korka? Nei, jeg er! Jeg var passe lattermild allerede etter å ha lest litt av tråden, og datt nesten av stolen da jeg leste dette :!: (Tok med et brukernavn fordi det er en del av gullkornet og det henger ikke ut noen på noen måte, håper det er greit) Endret 5. august 2008 av This is David Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Genialt Har egentlig bare venta på det. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hehe, good one, bra at du viser link og. Er surt at det er så mange trådstartere som fjerner link når det ikkje eingang er nødvendig. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Ekspedisjonen var viiiirkelig bra! Ufattelig bra. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ekspedisjonen var rett og slett GENIAL!<3 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Jeg vet, det er noe av det beste jeg har lest Helt fra begynnelse til slutt.. genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå