Hrodebert Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen ganger logger forumet meg av uten at jeg selv har noe med det og gjøre, som oftest blir "postdataene" lagret og jeg mister ingenting, men det er jæskla slitsomt og måtte logge av og på hele tiden. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
oleguttn92 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen ganger logger forumet meg av uten at jeg selv har noe med det og gjøre, som oftest blir "postdataene" lagret og jeg mister ingenting, men det er jæskla slitsomt og måtte logge av og på hele tiden. Hva kommer dette av? Hakkje peiling men eg har i hværtfall ikkje had problem med det Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det skjer hele tiden, særlig ved bruk av Interent Explorer, skjer i FireFox også, men langt sjeldnere! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg