TOO TRILL Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg sliter litt med å få streamet de filene jeg vil. Pc og xbox har kontakt og jeg streamer smertefritt fra D:/downloads der jeg har litt musikk. Men jeg har en annen harddisk der jeg har bilder og diverse som ikke kommer opp i menyen på xboxen. I WMP 11 har jeg lagt til alle filene som skal brukes i biblioteket. Hele harddisken som ikke kommer opp på xboxen er delt på hjemmenettverket, og er synlig på andre pc'er i huset. Hvordan kan ejg velge hvilke harddsiker og eventuelt mapper som jeg vil skal streames? Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 den må vera formatert i fat32, ellers finner ikkje xboxen harddisken Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Anbefaler http://tversity.com/ om du ønsker en enkel måte å se/høre akkurat hva du ønsker på xboxen. Tror faktisk ikke jeg har vært borti filer den ikke klarer å streame via tversity, og jeg ser anime og div annet med ganske spesielle codecs. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 den må vera formatert i fat32, ellers finner ikkje xboxen harddisken Men D: er formatert som NTFS, og det er disken som xboxen finner... Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 tror eg tenke på ekstern harddisk kobla til sjølve xboxen. når eg tenker meg om har eg åg ntfs-filsystem og har fått tilgang...men eg får heller ikkje tilgang til min eksterne harddisk gjennom pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå