athorb Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det der var da ikke så creepy. Men at noe sånt er myntet på barn er temmelig uforståelig. Jævlig bra animasjon, det kan man ikke stikke under en stol. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det der var da ikke så creepy. Men at noe sånt er myntet på barn er temmelig uforståelig. Jævlig bra animasjon, det kan man ikke stikke under en stol. Syntes den var ganske creepy jeg, da. "I am an angel" - "Whats your name?" - "Satan!" Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Sa han det? Fikk det ikke med meg jeg. Det gjør det hele hakket mer interessant. Og som sagt, totalt uforståelig å sende på barne-tv. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fyfaen. Får sponk av dette. Tåler ikke slike ting. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 røykende krabbe med kronisk hikke folk med pupiller på størrelse med månen psykotiske smil (for mye botox?) en direkte skummel sang. ..jeg kommer til å få noen stygge mareritt fremover Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Its on my braaain! MY BRAAAAIN! - Tok tid og bli kvitt sangen. Men har hikkinga der fortsatt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tittelen på tråden burde vore "Barne-TV på syre". Dei dukkene er seriøst det mest creepy eg har sett. Ikkje berre i denne videoen, men i andre seriar, og dei som har gått på norsk TV. Det er ein serie som har gått her med mennesker og dukker om kvarandre. Det er ein helt og ein skurk, begge mennesker, resten er dukker meiner eg. Alt er glorete rosa og den slags. Nokon som hugsar navnet? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Dei dukkene er seriøst det mest creepy eg har sett. Ikkje berre i denne videoen, men i andre seriar, og dei som har gått på norsk TV. Det er ein serie som har gått her med mennesker og dukker om kvarandre. Det er ein helt og ein skurk, begge mennesker, resten er dukker meiner eg. Alt er glorete rosa og den slags. Nokon som hugsar navnet? Lazy Town? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva skal jeg gjøre? Sangen har klistret seg på hjernen jeg blir nesten litt redd :O Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) *Trøste Trøste* *Tar en finger i kaken* Endret 9. august 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
sveafireworks Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Den der Lazy Town og mumies det er noe som er crepy førsta Lenke til kommentar
Joney Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 HAHAHAHAHAHA! :!: Utrolig...! Btw: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Egentlig så kan man ikke forvente noe bedre fra dagens barne-tv. Jeg, en ungdom sier at førtidens barne-tv var LANGT bedre enn det det er nå, er utrolig, for vi er tydeligvis ganske vrange på alle andre områder om før i tia. Utrolig teite ting de lager til Barne-tv. Ville heller sett Pompel og Pilt! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 HÆ? Var ikke det pompel og pilt som var dårlig barnetv? Er ikke gammel nok for og ha sett det uansett. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 HÆ? Var ikke det pompel og pilt som var dårlig barnetv? Er ikke gammel nok for og ha sett det uansett. Er jo ikke det jeg sa. Sa at JEG ville sett Pompel og Pilt fremfor dagens barne-tv. Og det er ikke så utrolig vanskelig å se det, Youtube for eksempel er en fin ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå