Antsirabe Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Noen som vet om det går greit å installere TOMTOM på HTC Touch Diamond? kommer jo med google maps - og det er ikke like bra. er vant med TOMTOM fra før... Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Noen som vet om det går greit å installere TOMTOM på HTC Touch Diamond? kommer jo med google maps - og det er ikke like bra. er vant med TOMTOM fra før... Itte noe problem, så lenge det er tomtom 6 som vi snakker om. Ps. Tar jeg ikke for mye feil, så ligger det også innstalasjons beskrivelse av det, i eksen. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Tomtom 7 kan også installeres. Du får 1 gratis "by kart" av tomtom. Forøvring: se >HER< for link til Tomtom7 ligger under GPS. edit:shift og tall blir tull.. Endret 5. august 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
tk1482 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg skulle også gjerne hatt Tomtom på telefonen. Kjøpte den i går og er så langt fornøyd. Har lest det som sto på den siden det er blitt linka til her. Men den linken på den andre siden med gratis tomtom 7 funka ikke. Har uansett fått lasta ned en Tomtom 7 navigator windows mobiles sak, med en medfølgende HOW TO -fil men jeg skjønner ingenting. Det står at det ikke følger med kart og det er omtrent eneste jeg forsto. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Det jeg har nå er lasta ned, men det finnes kanskje mulighet for å kjøpe det på cd eller noe. Eneste jeg fant var tomtom med kart på sd brikke, men det passer dårlig med diamond. Hjelp Hilsen Tine Hei. Jeg skulle også gjerne hatt Tomtom på telefonen. Kjøpte den i går og er så langt fornøyd. Har lest det som sto på den siden det er blitt linka til her. Men den linken på den andre siden med gratis tomtom 7 funka ikke. Har uansett fått lasta ned en Tomtom 7 navigator windows mobiles sak, med en medfølgende HOW TO -fil men jeg skjønner ingenting. Det står at det ikke følger med kart og det er omtrent eneste jeg forsto. Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre? Det jeg har nå er lasta ned, men det finnes kanskje mulighet for å kjøpe det på cd eller noe. Eneste jeg fant var tomtom med kart på sd brikke, men det passer dårlig med diamond. Hjelp Hilsen Tine Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jeg har tomtom7 på min htc, fungerer utmerket og du får kjøpt kart til den. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei. Jeg skulle også gjerne hatt Tomtom på telefonen. Kjøpte den i går og er så langt fornøyd. --snip-- Heisann, om fila er ei EXE fil, (kjørbar fil) starter du fila på pc'en med telefon tilkoblet. Om det er ei CAB fil, legg den inn på eit område på telefonen(vha usb kabel),og kjør den frå telefonen. Du kan då slette fila frå telefonen etterpå. Kart kjøper ein via Map Store på www.tomtom.com , men som sagt så får du eit gratis "by-kart" når du har installert tomtom på telefonen. Link til XDA Developers Tomtomt tråd >HER< Øverst på siden er link. edit: feil link.. Endret 6. august 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå