Plecto Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei. Da har jeg bestemt meg for å gi lyden i bilen min et lite løft. Noe sub i bagasjerommet er jeg ikke interessert i så jeg skal ha 4 elementer, to i hattehylla bak og to i dørene foran, av bedre kvalitet i stedet. Jeg har tatt ut de elementene som sto i bilen fra før og prøvd å måle dimensjonen på de, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal måle. Tar jeg fra tuppen av membranen og til andre siden måler den ca. 11.7cm, fra skruehull til skruehull, diagonalt over måler den til 12cm. I hattehylla ser dimensjonen ut til å være 13cm målt fra enden av membranen. Jeg trur forresten at det er mulig å kutte ut hull til 6x9" elementer bak. Hvis dette vil gi en del mer lyd for pengene så kan jeg godt gjøre det. Jeg vet ikke helt hvilken prisklasse jeg vil legge meg i med tanke på at jeg ikke vet hvor mye lyd man får for hvor mye penger, så hvis noen kunne lagt ut noen anbefalinger på elementer til meg, gjerne i litt forskjellige prisklasser så hadde det vært topp Jeg vil ha fin lyd så langt det går og helst at fler av de nedre frekvensene kommer inn i bildet også, slik det er nå er det helt forferdelig. Når det kommer til forsterker så har jeg en Dynabel BF0804 som jeg hadde håpet jeg kunne bruke. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hvilken bil har du? Sjekk ut Pioneer sine hjemmesider; http://www.pioneer.no/no/products/car_accessories/index.html her kan du finne dimensjoner og alternativer fra Pioneer som passer.. Selv er jeg veldig fornøyd med Pioneer. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Har en Kia Sephia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå