Gå til innhold

Lost complete first season 1.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost er faktisk ganske kult.

Men jeg liker ekstremt dårlig at...

DEN ALDRI AVSLUTTER. MAN FÅR HELT ENKELT ALDRI SVAR PÅ DET MAN LURER PÅ.

Det som jeg trodde skulle være en spennende og kort serie ble til en endeløs saus av mysterier som aldri blir løst, og min spådom er at Lost fortsatt vil eksistere når jeg er pensjonist.

Skal vi vedde? Min spådom er at serien er avsluttet om 2 år, etter den 6. sesongen.

Trådstarter: Anbefaler deg å begynne å se på serien. Kanskje er du blant de mange som blir hekta, og da har du mye bra foran deg. Ikke la deg styre av de som sier serien er dårlig, uendelig og at du bør slutte etter sesong 1. De som sier det sier det bare fordi de ikke vet hvor bra spesielt sesong 3 og 4 var (fordi de slutta å se på i sesong 2).

Lenke til kommentar

Har hørt et sted at de har planer om å lage 12 eller 17 sesonger av Lost. Noe som gjør meg veldig sur, pga jeg har sett de 3 første sesongene og lurer veldig på hva som skjer videre.

Er en spennende serie, men er ikke verdt å se den. Foreslår du bytter den i sesong 1 av Prison Break. Den er SINNSYKT bra, og de andre sesongene er bra de også.

Lenke til kommentar
Bare?

Hadde du foretrukket at de avsluttet nå og at vi ikke fikk en ordentlig avslutning og svar på flere spørsmål?

ABC har gitt produsentene klarsignal om at de skal få avslutte serien etter seks sesonger. Dermed er det lite trolig noen grunn til å frykte at det blir "12 eller 17 sesonger".

Har hørt et sted at de har planer om å lage 12 eller 17 sesonger av Lost. Noe som gjør meg veldig sur, pga jeg har sett de 3 første sesongene og lurer veldig på hva som skjer videre.

Hvorfor er du sur på grunn av et rykte det ikke er noe hold i? Det kommer til å bli bare seks sesonger, så relax og nyt det mens det varer.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Bare?

Hadde du foretrukket at de avsluttet nå og at vi ikke fikk en ordentlig avslutning og svar på flere spørsmål?

Nei jeg hadde foretrukket at de avsluttet serien etter 3, maks 4 sesonger.

Følger du med, og virkelig setter deg inn i hele opplegget, det er da det blir spennende! Det er en grunn til alt som skjer på øya, noe jeg tror mange ikke skjønner. Sesong 4 var en helt SINNSYK sesong, karakterer, plasser, historier; det ville ingen ende ta!

Jeg anbefaler deg å begynne å se på Lost, det er absolutt verdt det! :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Håper for Lost sin skyld at du har rett.

Ingen gidder å følge med på programmer som Glamour som har 23435353 episoder og blir sendt på dagtid fordi bare gamlinger uten hobbys ser det.

Det er jo slik det blir med alle populære serier. Og du kan neppe uttale deg om at det er langtfattende uten å se det, pga HVER ENESTE episode er viktig for den totale handlingen, og for at du skal skjønne noe som helst. Lost er rett og slett genialt. Se promoen til sesong 5. Den er fantastisk. Du finner den her. Sangen er også jævla catchy.

Og btw, de skal lage 6 sesonger av Lost.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...