fondus Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg syns at "God natt" også kan stenges. Tviler sterkt på at noen har åpnet posten å lest alle god-natta-beskjedene. Bruker god natt-tråden selv i blandt, men er enig med deg.. det er litt spam. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvorfor ble min "Hvor mange % i mandelschnaps" stengt? Er det ikke lov å spørre andre mennesker et spørsmål uten at tråden stenges? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvorfor ble min "Hvor mange % i mandelschnaps" stengt? Er det ikke lov å spørre andre mennesker et spørsmål uten at tråden stenges? Min gjetting er at det er fordi de 2 aktive var iver89 og arve87. Og at den bringte mye til forumet med viktige opplysninger som; Oi, fy skitt. 40-50% jo! Bra jeg ikke drakk mye av det. Lurer på hva jeg hadde i promille jeg og gullkornet ewww. kan forestille meg at man bli skikkelig kvalm etter nok sånne. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Og den viktige opplysningen "God natt" ganger 200+++ bringer mye information til andre, ikke sant. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje vi burde slette noen av trådene? Ser ut som en slag mark i søppel nå Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje vi burde slette noen av trådene? Ser ut som en slag mark i søppel nå Ikke spør, bare slett fortest mulig før søppelmennene merker det! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hvorfor ble "bæsje"-tråden stengt? Synes det var ganske interessant å vite hvor mye folk har driti gjennom åra. Man skjønner fort alderen på folk da. :wink: Driting er naturlig, ingen skam i det vel? Synes å huske en tråd om en som spraylakkerte ryggen med bæsj etter å ha vært på do. Den ble ikke stengt (tror jeg)? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje vi burde slette noen av trådene? Ser ut som en slag mark i søppel nå Kjør hardt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kanskje vi burde slette noen av trådene? Ser ut som en slag mark i søppel nå Kjør hardt. I'm behind you. Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Kan flyttes til "feilposter". Der er det stort sett bare stengte tråder uansett... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ryddet opp i stengte poster (flyttet til feilposter) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kan flyttes til "feilposter". Der er det stort sett bare stengte tråder uansett... God ide! Ryddet opp i stengte poster (flyttet til feilposter) Fint. nå ser det endelig litt seriøst ut igjen Feilposter-kategorien er undervurdert, send mer dit Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Steng posten da. det er telle spamz0r. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Steng posten da. det er telle spamz0r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå