hifiking Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ville hatt nytte av om dere la inn en refresh av "Mine innlegg" etter feks 5 min. Vet ikke om det er noen sånn funksjon allerede, men jeg har ikke intrykk av det. Er jo en grei sak i kode inn. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg ville hatt nytte av om dere la inn en refresh av "Mine innlegg" etter feks 5 min. Nei, det hadde faktisk ikke vært så dumt. Støttes! Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tips: Last ned Opera nettleseren og legg til mine innlegg som 1 av de 9 snarveiene. Høyreklikk på snarveien, velg Oppdater > Hvert 5. minutt. Dette bruker jeg, og for mine innlegg fornyet hvert minutt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Eller du kan gjøre det samme med Firefox og tillegget ReloadEvery. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Eg er for at brukarane sjølve tar dette i bruk med Opera eller Firefox. Er ikkje så veldig glad i nettsider som oppdaterer seg sjølv i tide og utide når eg sjølv kan regulere det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det går selvsagt an å gi brukeren valget, men jeg er enig med deg. Det er ingen vits i å legge til noe sånt når det ganske enkelt kan gjøres med nettleseren. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Om man har rettigheter til å legg inn alt mulig, evt lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg