Kent Touch This Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Fyttihelvete... Sakset fra http://carscoop.blogspot.com/2008/02/audi-...-tuning-or.html Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ÆSJ... Er alt jeg kan si. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 what.... en flyvende tallerk Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Første bilen på mars? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Virket veldig spesielt. Audi er generelt utrolig tøffe biler, men den der var litt... tja.. spesiell.. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Eneste som er fint der er de berømte Audi ringene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der. Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der. Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? Jeg synes det så mer ut som Galant ganske like frontlykter og grillen går litt innover. Ser hva du mener, har noen likheter med lancer også. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Lyktene er Alfa Romeo. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 For en frontfanger, ser ut som negerleppe deluxe :/ Lenke til kommentar
Swe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Selve grillen og frontlyktene var tøffe, men resten av stylinga ødela det totalt. Virker som han begynte på en tøff bil, men så tok han LSD eller noe midt i, og endte opp med det mirakkelset der. Er det bare jeg som synes fronten ligner en Lancer som har fått seg en på tryne og underleppa har hovna opp eller noe? Hehe. Bortsett fra underleppa er det vel en Mustang-front, er det ikke? Med Alfa-lykter og en Audi-grill trykket inn på mirakuløst vis? EDIT: Så på de større bildene nå, og Lancer er ikke dum gjetting! Endret 6. august 2008 av Swe Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Grillen er da kun en vanlig Audi-grill som er snudd oppned. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Og så naturligvis Lexus-lykter. Noen eier ikke smak. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Og jeg skal lage Q17 og RS19. Den bilen i førstepost er så stygg at jeg ikke velger å kommentere engang. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 For en frontfanger, ser ut som negerleppe deluxe :/ hahah tråden er feilpostet, skulle vært under humor Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) :/ Endret 6. august 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ikke pent i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå