Benbels Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Har tenkt meg til å kjøpe en ny mp3 spiller og da er jeg ute etter -Lyd (Synes lyden på sony Ericssons sine Walkman mobiler er bra) -Den skal kunne spille video -Trenger ikke og være så veldig stor -Og ikke så alt for dyr Hvis dere finner en som jeg kunne likt så bare gi meg en link Og hvis dere vet om et nettsted der de selger produktet billig så bare send en link. (Kan godt være utenlands) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 iPod nano Ok, vet du om noen billige steder å få kjøpt den fra ? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hva med denne? http://www.amobil.no/artikler/creative_zen/47156 Det jeg er mest ute etter er jo bra lyd og bra video. Kan heller kjøpe meg nye øreplugger. Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort. http://www.amobil.no/artikler/cowon_iaudio_d2/37526 Finnes fra 2GB - 16GB. Den finnes også med en versjon som har DAB-radio, også 2GB-16GB. Endret 5. august 2008 av Vostok.no Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort. http://www.amobil.no/artikler/cowon_iaudio_d2/37526 Finnes fra 2GB - 16GB. Den finnes også med en versjon som har DAB-radio, også 2GB-16GB. Så fin ut den vet du om noen steder der dem selger den billig ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort. http://www.amobil.no/artikler/cowon_iaudio_d2/37526 Finnes fra 2GB - 16GB. Den finnes også med en versjon som har DAB-radio, også 2GB-16GB. Så fin ut den vet du om noen steder der dem selger den billig ? vostok.no Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Er det ingen billigere steder i america eller noe? Er fan av å bestille fra utlandet skjønner du Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 jo,men da får du nesten google deg frem selv. ebay er et alternativ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 iPod nano 3g, har den selv Stor fornøyd, liten og nett, god lyd med Koss sparta plug også Kjøpte min hos netshop. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 iPod nano Ok, vet du om noen billige steder å få kjøpt den fra ? I linken fra mitt første innlegg kommer du til Apple store. Der kan du også bestille den med og uten gravering på baksiden - fraktfritt og sendt innen 24 timer. Jeg kjøpte min iPod der, er kjempefornøyd! Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort. Ikke overraskende at det kommer fra en som selger de, men... Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 iPod nano 3g, har den selv Stor fornøyd, liten og nett, god lyd med Koss sparta plug også Kjøpte min hos netshop. Mener du spark plug? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du kan jo også se på Cowon D2. Meget bra lyd, bra batteri, utgangseffekt. Kan øke minnet med SDHC-kort. Ikke overraskende at det kommer fra en som selger de, men... Pst. Han linket ikke til egen nettbutikk, og de er ikke alene om å selge D2 (selv om de antagelig har best utstyrsvalg). D2 er en finflott spiller, ingen tvil om det. (For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. ) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. ) Jaså? Mener du at det gir dårlig lyd ? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vet ikke hvorvidt det gir dårlig lyd eller ikke, men jeg bruker Porta Pro på en iPod video 5G, det er helt suverent. Klar og fin lyd. Kunne sikkert vært bedre med et bedre sett hodetelefoner, men jeg er mer enn fornøyd med den slik den er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. ) Jaså? Mener du at det gir dårlig lyd ? Kommer helt an på perspektivet. En mann som har vært handicappet hele livet vil være superhappy for å kunne krabbe, men en maratonløper som måtte begynne å krabbe hadde neppe vært det Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (For øvrig kan begrepet "god lyd" om "Ipod Nano og Spark Plug" diskuteres. ) Jaså? Mener du at det gir dårlig lyd ? Kommer helt an på perspektivet. En mann som har vært handicappet hele livet vil være superhappy for å kunne krabbe, men en maratonløper som måtte begynne å krabbe hadde neppe vært det Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Er disse bra ? http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=32028 Så at den vant en test på aftenposten foe en stund siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug? Med stor sannsynlighet en ipod nano med sparkplug. Men når du først skal kjøpe spiller så kan du jo godt koste på deg noe med skikkelig lyd, for begge alternativene du nevnte er å regne som langt, LANGT ned på lista over kombinasjoner som høres ok ut. Med dine krav, ville jeg anbefale en av sony sine spillere - siden de kommer med gode propper og du dermed har alt du trenger når du får spilleren. De er dessuten veldig gode, milevis foran det apple driter ut Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det sa meg ingen ting? Hva hadde hvert best, en walkman telefon fra sony ericsson med ørepluggene som følger med, eller iPod nano med Koss spark plug? Med stor sannsynlighet en ipod nano med sparkplug. Men når du først skal kjøpe spiller så kan du jo godt koste på deg noe med skikkelig lyd, for begge alternativene du nevnte er å regne som langt, LANGT ned på lista over kombinasjoner som høres ok ut. Med dine krav, ville jeg anbefale en av sony sine spillere - siden de kommer med gode propper og du dermed har alt du trenger når du får spilleren. De er dessuten veldig gode, milevis foran det apple driter ut Okey, har du noen å anbefale ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå