Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er trådstarter, og jeg regner med at han siktet til at han har redigert bort førstepost. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ehh! I så fall stenger vi denne tråden. Ikke noe poeng i å ha noe sånt gående når trådstarter ikke gidder allikevel, i motsetning til tidligere inntrykk. Send meg PM hvis ting er annerledes. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Trådstarter har gitt beskjed om at det må ha skjedd en feil og skal oppdatere førsteinnlegget igjen så snart som mulig Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 (endret) Førstepost er oppdatert. I hvert fall godt på vei! EDIT: Virker som om det er et problem her på forumet. Nå er førstepost trygt lagret i notepad, men jeg får ikke oppdatert førstepost, da det blir til ingenting. Jeg aner ikke hva det kan skyldes. For mange spoilertags tror jeg ikke det er, det skjedde etter at jeg førte inn en quote. Skal bedrive litt etterforskning her. EDIT2: Ser ut til at dette var synderen av en eller annen grunn. Spoiler- og quote tags trives visst ikke i hverandres selskap. Endret 23. august 2008 av Kakofoni Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Okkervil River - The Stand Ins (9. September, 2008) - indie Xploding Plastix - Treated Timber Resists Rot (1. September) - syrejazz Woven Hand - Ten Stones (15. September, 2008) - alt country/folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå