Gullars Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Skal ha ny telefon. I utgangspunktet hadde eg tenkt å gå for HTC Touch Diamond, men er redd for at det blir for "knotete" med touchscreen når eg skal skriva SMS... I dag har eg ein Qtek 9100 som det er på tide å skifta ut. Det eg likar med Qtek'en er at det er fullt tastatur, noko som gjer det greit å skriva sms. Det hadde vore fint om den nye telefonen har dette. Elles kan eg tenkja meg å ha ein telefon som fungerer bra som kamera. Qtek'en min er altfor stor. Den nye må vera litt mindre... Altså ikkje mange krav, men det første ekskluderer jo ein del... Nokon som har forslag? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Har sett på Samsung i780... Den hadde eg lett kjøpt, men kameraet er nok for dårleg... Nokon liknande alternativ? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) HTC touch pro er visstnok Diamond med tastatur. Den har æøå. Endret 25. august 2008 av Ty4on Lenke til kommentar
deer Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Nokia E71? Bare hiver ut noe jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå