skruen Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvilket kamera skal jeg velge? Noen som har erfaringer med noen av disse kameraene? Har lest noen kommentarer her på forumet om Nikon sitt 5700......noen som har Sony eller Canon?? Selv heller jeg mot Sony, det virker solid. Er ikke opptatt av vekt og størrelse....jo større jo bedre trur eg... Har ikke råd til digitalt speilrefleks....ellers har jeg selvsagt valgt det, nå bruker jeg analogt speilrefleks Canon EOS 900 Håper noen tar seg bryet med å svare... 8) Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg har prøvd alle disse kameraene. Personlig ville jeg foretrukket G3 av disse. Alle kameraene har klare svakheter, og du vil merke at G3 har vesentlig dårligere autofokus enn ditt speilrefleks. Sony F717 og Nikon 5700 er imidlertid enda dårligere. På bildekvalitet stiller kameraene ganske likt. Personlig foretrekker jeg bildene til G3 fremfor de to andre, selv om disse har en tilsynelatende høyere oppløsning. I bruk er G3 det klart beste av kameraene, bortsett fra at Sony F717 er litt mer speilrefleksliknende på en del funksjonalitet - bla. zooming. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå