Espein Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nå har den første trailern av SKATE 2 kommet samt litt informasjon. Og ja, man kan endelig gå av brettet på 2'ern, og man kan også flytte ting. Se mere info her: SKATE 2 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Høres bra ut, Skate (1) var overraskene bra må jeg si. Dette skal garantert kjøpes når det kommer. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Så veldig kult ut, virka mye mer dynamisk. Flytte på gjenstander og gå i trapper er veldig bra. I tilegg virka det som mange nye kule triksemuligheter. Digger skate 1, og skate 2 ser ikke dårligere ut lover bra! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Fant ut att trailern var gammel, uansett var det vel dobbelt så mange triks på det nye spillet Fikk lyst til å spille 1'ern igjen ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Såg veldig bra ut det der. liker dte at man kan flytte på gjenstander og gå av brettet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette så jo helt fantastisk ut! Go and die Tony Hawk! Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette så jo helt fantastisk ut! Go and die Tony Hawk! Alt virket veldig forbedret, veldig bra :-) Neste Tony Hawk spill, skal visst være noe helt nytt. Herme etter skate kanskje? Noen som vet?` Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Håper de legger til flatland-triks. Neste Tony Hawk spill, skal visst være noe helt nytt. Herme etter skate kanskje? Noen som vet?` De tok visstnok et fri-år for å kunne komme frisk tilbake neste år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 det trengs.. makan til melking! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Kom over noen tony hawk filmer på youtube, der det tas noen helt syke combo lines. Jeg kjente jeg ble helt stressa bare av tanken. Jeg er så glad skate kom på banen, og skate 2 blir helt rått! Gleder meg også til Skate 3, jeg. Da blir det sikkert freestyle triks i tillegg. De følger jo seff litt av samme melkestrategien som tony de også. Progresjonen i muligheter er nesten den samme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 får bare håpe at du slipper å jakte på aliens og stjele burgern til mannen på hjørnet... Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 DÆven, så endesløse muligheter i den traileren. Satan, gleder meg. Spillt igjennom skate 1 sikkert 7-8 ganger nå, på tide med skate 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå