Celusion Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal ha meg et nytt kabinett som er så godt som lydløst men likevel kjøler godt og gir meg muligheten til å overklokke. Det vil bli litt langaming så vekten på kabinettet kan trekke litt ned, men dette er ikke så veldig veldig farlig. Jeg har funnet 2 kabinetter som jeg står igjen med: Antec P182 & NZXT HUSH Noen som har efaringer med noen av disse kabinettene og kan anbefale noen eller komme med positive/negative tilbakemeldinger? Takk Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vel ,er en tråd om P182 på snart 2500 posts, det sier jo litt. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har ikke hørt om NZXT HUSH en gang. Er i utgangspunktet skeptisk til ukjente merker som ser litt jalla ut. Ja, jeg synes det ser jalla ut. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Ja valget falt jo på Antec P182 og er godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå