cyclo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noen som vet om det er mulig å stille pr. applikasjonsinnstillinger for globale hurtigtaster i OpenBox? Helt konkret ønsker jeg at enkelte hurtigtaster ikke skal utføres men videresendes til vindu i fokus dersom vinduet i fokus er et emacs-vindu. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg pleier å være forsiktig med mine keybindings pga slikt... Keychains er et alternativ, jeg bruker PekWM og har ikke brukt OpenBox på evigheter, men en liten dobbeltsjekk avslører at det selvsagt er chains i openbox: http://icculus.org/openbox/index.php/Help:...ings#Key_chains ...tror det er en bedre løsning enn å deaktivere det for enkelte apps, men det var jo egentlig ikke det du spurte om... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Nja. Det jeg så etter var nettopp et alternativ til keychains. Jeg har løst det delvis med keychains allerede, men jeg syns ikke løsningen er særlig optimal. Jeg så for meg noe slik som vmware fungerer: Når en vm har fokus får den all input fra tastaturet frem til man trykker C-M, da frigjøres input til windowsmanager i stedet. En slik løsning for emacs hadde vært midt i blinket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå