aloras Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kobler en del pc'en til tv'en, og er ganske lei av å måtte sitte borte med pc'en og kontrollere. Har derfor bestemt meg for å kjøpe trådløst tastatur og mus, og trenger da hjelp til kjøpet. Det kommer hovedsaklig til å bli brukt til film, men jeg kommer også til å bruke det til spilling. Det hadde også vært veldig fint om tastaturet kan kobles til PS3'en, slik at jeg kan bruke det under chatting/nettlesing. Kom med gode forslag, men det hadde vært fint å ikke bruke så alt for mye penger på dette. Rundt 500,- er passlig, men jeg kan alltids gå høyere om det lønner seg Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Selv om det er litt stiv pris, så har jeg aldri angret et sekund på at jeg kjøpte dette. Logitech DiNovo Edge! Et strålende stuetastatur, med en touchpad (slik at du har en touchpad på tastaturet) http://www.hardware.no/artikler/logitech_dinovo_edge/35981/1 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Lekkert tastatur, men alt for dyrt. Jeg kommer som sagt bare til å bruke dette tastaturet når jeg kobler pcen på tven. Jeg trenger rett og slett et tastatur som fungerer godt til spilling og tekstskriving og som er trådløst. Musen vil jeg bruke kun når jeg spiller på tv'en (Har en perfekt mus som jeg bruker når jeg gamer på pc-skjermen), g den bør fungere fint til f.eks. Battlefield Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dette fungerer både til PS3 og PC og ser jo heller ikke verst ut https://prisguiden.no/product.php?product_id=80407 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hmm, okei. Som sagt, er det her et media desktop ... som funker fint til film, bilde og nett-tjenester (surfing, chatting osv.). Det funker også fint som et vanlig tastatur, som innebærer spilling (til tross for at det er trådløst), men siden det er litt for dyrt, så kan du ta en kikk på de andre trådløse innretningene til Logitech. Når sant skal sies, så er det ikke noe godt å spille med mus og tastatur på en tv skjerm. Det føles helt unaturlig når du styrer med musen. Du sitter altså for langt unna tvn, men hvis du er klar over det, så finn deg et tastatur og gå for det. Jeg har i alle fall sagt mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå