Gå til innhold

Sony ikke akkurat stuerene..

husgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blodig kamp om playstation materiale

Kanskje en nyhet for noen? Enda en grunn til å kjøpe 360 ;)

For microsoft vil være så mye bedre?

Alle store internationale selskaper har mørke hemmeligheter som de ikke vil skal komme ut. Coca Cola tar for eksempel vannet fra de lokale i India. Slik at de må gå flere mil for å få rent drikkevann.

Så hvis man skal tro at et selskap som Microsoft eller Nintendo skal være noe bedre, så er det strengt tatt bare fordi deres skitt ikke har vært i media nylig.

Lenke til kommentar

Jaha? Vel det er ikke akkurat første gang Usa/europa får refs for noe vondt som skjer der nede. det er jo sant nok. Og ja jeg syns synd på dem,men jeg tror overhodet dette ikke er sant og alle store pengegriske selskaper har sjuke hemmeligheter. Men vi som forbrukere kan ikke gjøre noe med det her, utenom og velge å ikke kjøpe produktet, men kunne du ikke levd med et produkt fra et korrupt selskap ville du ikke hatt stort sier bare jeg=)

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
- Barn i Kongo ble sendt ned i gruvene for å dø slik at barn i Europa og Amerika kunne spille dataspill i egen stue.

Prøv å finne en moderne forbruksvare som ikke på en eller annen måte er indirekte forbundet med død og elendighet.

Kjøp datautstyr - bekjemp overbefolkning! :devil:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er ikke sikker på at trådstarter ønsker å diskutere saken seiøst, så tråden stenges.

Reaksjoner taes på PM

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...