Gå til innhold

Hvor kan jeg laste ned programvaren som følger med EOS 400?

Anbefalte innlegg

Er på ferie nå og skal laste inn bildene mine på en annens laptop, men han har ikke softwaren til eos 400d. hvor kan jeg laste ned denne programvaren? har lett på canon sine hjemmesider, men fant bare oppdateringer. Håper noen kan hjelpe meg med en link. Den eneste funksjonen jeg trenger er å laste over RAW filer, og det kan jeg ikke laste over bare ved å koble til kameraet og gå på min datamaskin. Håper noen kan hjelpe meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller benytt en minnekortleser. Dermed kan du håndtere kameraets minnekort om en vanlig ekstern harddisk og kopiere over akkurat det du ønsker.

Absolutt et godt forslag. Skjønner ikke at folk klarer seg uten kort-leser. Det går raskere å kopiere over filene også.

Tom

Lenke til kommentar

Har problemer med å koble 400D til pc'n så jeg får ikke hentet ut bildene. Kan dette være pga programvare? Kan ikke huske om jeg la inn noe på den gamle pc'n. Jeg sjekket igjennom det jeg har liggende av cd'r og de er bare til xp, jeg har vista. Hva nå?

Lenke til kommentar
Har problemer med å koble 400D til pc'n så jeg får ikke hentet ut bildene. Kan dette være pga programvare? Kan ikke huske om jeg la inn noe på den gamle pc'n. Jeg sjekket igjennom det jeg har liggende av cd'r og de er bare til xp, jeg har vista. Hva nå?

Programvaren kan installeres på Vista også. Men du bør laste ned oppdateringene fra canon sine sider, da de nok virker bedre.

Tom

Lenke til kommentar
Har intallert dem n, emn får fortsatt ikke koblet til kameraet. Pc'n nekter å finne det, og hvis det gjør det kommer jeg ikke inn på kameraet så jeg får henta bilder.

Det er merkelig - hva har du stilit inn kamera til. Hvis den er som min 350D så er det en innstilling for måten den skal snakke med kamera på. Du har slått på kamera også ?

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...